HTML

CSÁ CSAJOK!

sdsadasdasdasd

Friss topikok

Linkblog

Archívum

IOD - érdektelenség jelzés

2014.12.23. 17:51 Dirty Ho

Egy régi cikkem, picit sem átírva:

IOD: Indicator of disinterest: érdektelenség jelzés. elutasító jelzés. A csaj nem érdeklődik irántad. Vagy aziránt a téma, rutin, akármi iránt, amit bedobsz..magyar rövidítés: éi (érdektelenség-indikátor) /Forrás: Jimmi szótár topic./

Az IOD lehet egy eszköz a te kezedben is. Az MM szerint az A2 ben a következőt kell tenned: Szemléletesen bemutatni egy magas értékszintet ( Higher Value demonstrációja .) Miközben közömbösséget mutatsz a target felé, eszközeid: NEG, IOD

A NEG Mystery találmánya (ezt mindenki ismeri) és adott egy használati útmutatást a használatára is:
HB10-9 legalább 3 neg
HB8 elegendő 1 neg
HB7 és alatta egy neg elronthatja az esélyeidet is.

Igazából ezek csak útmutatók, nem szentírás. Az osztályozás teljesen szubjektív szóval minden esetben hagyatkozz a megérzéseidre. Negelésnél vedd figyelembe a lány jellemét: Ego, Humorérzék, Szépség, Mentális állapot, Bitch Shield (kurva pajzs)

IOD- Indicators of Disinterest

Ha nem lennék meleg....nagyon kívánnálak.
Olyan imádnivaló vagy...örökbefogadlak, te leszel az én kishúgom.
Nincs esélyed nálam...te olyan...barátságos vagy. Én a vad lányokat szeretem.
Olyan kiábrándító, ahogyan a kezedet tartod.
Wow..milyen vicces vagy. Tök jól kijönnél a barátnőmmel
Wow...te olyan édes vagy...tökéletes lennél az egyik haveromnak...kérlek emlékeztess rá ha legközelebb találkoznánk.

Nem hiszem, hogy a barátnőm örülne, hogy flörtölsz velem...látom a szemeidben, hogy azt szeretéd, ha szabad lennék, igaz....akarsz engem...olyan kár, hogy nem vagy az esetem.

Wow, olyan gyönyörű vagy. Olyan kár, hogy nem vagy az esetem

Ez sosem működne.

A szemébe nézel és elmondod, hogy köztetek ez valamiért nem működhet.Pl:
1, Neked piros cipőd van, rajtam meg fekete, ez rossz ómen.
2, Szőke vagy, de én csak barnákkal randizom

Bármilyen triviális dologba beleköthetsz, csak arra figyelj, hogy ne legyél bántó. Ne cikizd a csúnya bőrét, a görbe orrát, a sunyi szemeit stb. mert hamar a szetten kívül találod magad.

Nice Girl IOD:

Te: Nem hinném, hogy meg kéne ismernünk egymást
HB: miért?
Te:

* Hát csak úgy gondolom, hogy te már túl aranyos vagy nekem.
* Nézd, annyi közös van bennünk, hogy az már ijesztő...ez így nem működne köztünk...azthiszem te egy túl aranyos lány vagy
* Már mondtam, hogy nekünk ez nem megy. Állandóan csak harcolnánk és mindig én nyernék.
* Már mondtam, hogy nekünk ez nem megy. Állandóan csak veszekednénk, ami mindig békülős szexbe csapna át. Egyszerűen nem bírnánk annyit szexelni.
* Túl rossz lennék neked...független típus vagyok...te pedig ilyen tapadósnak tűnsz...ragaszkodnál hozzám...2 percenként hívogatnál, hogy hol vagyok és mit csinálok...attól félnél, hogy éppen a szomszéd lánynál vagyok vagy egyéb őrültségek jutnának az eszedbe. Ez egyikünknek sem lenne egészséges.

Gyönyörű pár - IOD

Tudod, hogy miért nem lehetünk mi együtt?....nos mert...akárhányszor sétálnánk az utcán az emberek egyfolytában megállítanának és azt kérdeznék, hogy hogyan lehetünk mi ilyen tökéletes pár...maga lenne a pokol...semmit nem csinálhatnánk együtt.

Nem akarok szexelni - IOD

Te egy nagyon vonzó/szexis lány vagy...és ez igazán tetszik...de valójában nem ezért vagyok itt...csak beszélgetni akarok.

NON Verbal IOD:

Ez nem más, mint a testbeszéd. A nők sokkal érzékenyebbek ezekre a jelekre és ezért nagyon hatásos tud lenni, ha a testbeszéddel kombinálod a mondandódat.

* Fordíts neki hátat.
* Csak a fejeddel fordulj felé, amikor beszélsz hozzá. A tested másfelé nézzen

Az ilyen reakcióra ösztönösen kapni fogod a shit teszteket, amin te szépen megfelelsz. És máris játékban vagy.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://csacsajok.blog.hu/api/trackback/id/tr917007075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása